W dniach 21–27 października 2024 r. odbędzie się Międzynarodowy Tydzień Otwartego Dostępu. Organizatorzy postanowili zostawić ubiegłoroczne motto – „Społeczność ponad komercjalizacją” (Community over Commercialization).
Otwarte publikowanie powinno przede wszystkim służyć interesom społecznym i środowisku akademickiemu oraz przeciwdziałać czerpaniu zysków z publicznie finansowanej działalności naukowej przez sektor prywatny. Jak co roku w obchody Tygodnia włącza się również Centrum Informacyjno-Biblioteczne.
Webinaria:
22.10 godz. 10–11 Platforma Teams
Licencje Creative Commons? Pierwsze słyszę!
Identyfikator:
368 209 608 961
Kod dostępu: rEchQx
mgr Magdalena Kokosińska
magdalena.kokosinska@umed.lodz.pl
23.10 godz. 10–11 Platforma Teams
Publikowanie otwarte. Jak wybrać dobre czasopismo do publikacji? [warsztaty]
Identyfikator:
355 592 789 002
Kod dostępu: NcZDWq
mgr Agnieszka Goszczyńska
agnieszka.goszczynska@umed.lodz.pl
25.10 godz. 10–11 Platforma Teams (odwołane)
Jeśli nie bazy, to co? Otwarte zasoby w pracy studenta i naukowca
mgr Magdalena Kokosińska
magdalena.kokosinska@umed.lodz.pl